Sunday, January 17, 2010

kebizian melampau

salam sume...dh lama giler x update blog ni...x sempat+tenet kt hostel pon sgtlah LEM! aduh... brotben hanyalah hiasan di kamarku...
arini cuti sempena hari keputeraan sultan kedah...(xtau plak yg keberapa) hehe
so peluang yg ada ni bole la jgk nk update skit2...

erm...first of all,just wanna say i'm too tired..too stressed wif all these new things in my life...
donno when to finish up all my works...x penah2 abis keje kt sekolah... (DITAMBAH PLAK KEJE KT HOSTEL!!!!!).....ARGHHH!!!!

papa slalu kata... "adik x penah keja teruk lagi...sbb tu rasa cmtu...nnti lama2 ok la tu"

maybe he is rite....huhu...hopefully!

for me, keja kt sekolah ok je...tp yg stressnya bila blik hostel...x bole nk rehat2 mcm org lain...ada je kejanya...sape x geram!...huhu...

hmm...tp kadang2 aku mcm suka plak dok hostel...(haha...aku pon dh bengong kejap suka kejap x suka)...aku suka time p surau mgrib+isyak...time tu aku dpt rasa ketenangan lepas penat di sekolah+hostel...kalo aku dok umh jgn harap la nk p surau...at least aku dpt pahala jemaah... =)

ya allah ya tuhanku...berilah aku kekuatan utk menempuh semua ini...amin....

No comments:

Post a Comment