Saturday, January 2, 2010

new day has come

salam...
dh 2 ari x update blog...bz skit...dgn nk berebut broadband ngn papa lg...haha... :p
arini pagi2 lg dh dh balik hostel... huhu...so sad :( i miz my holiday *sigh*

erm, arini mula job baru...sgtlah bz ngn pendaftaran pelajar form 1, pelajar yg nk masuk hostel...kemas bilik guru...bla...bla...bla...byk gler keje arini...huhu penat xtau nk cakap...

jadual dh dpt...agak terperanjat...aku kena ajar SEJARAH!!! PJK!!! SIVIK!!!...huhuhu....na mungkin hai...form 4 plak tuh...adoiyai...sakit palo den! nk minta tukar dh xleh disebabkan kekurangan guru...apa nk buat terima aje dgn "hati terbuka"...huhu...

mlm ni bermula la keje yg hmpir 8bln ditinggalkan...lesson plan!!! huhu (teringat time praktikal dlu)...tp LP kali ni x seteruk time praktikal dlu :D ...

mulalah keje2 mencari...memprint dan menampal RPT,HSP,LP...n bla...bla...bla...buku rancangan mengajar dh siap isi...rasa semangat la plak nk mengajar esok...hehe

last but not least, i already got my own desk! :) sebelah kak T n dpn kak W :D "senang skit kita nk bincang math" kan kak W... :D

mula2 tu kak J n kak M ajak dok ngn depa kt blik spbt...so, ok je no hal la dok mana pon sama je...

kak W... "la pyuih nk dok sana ka?? xdak la org nk ghenyeh ngn kak W"


dh depa ajak xkan nk tolak kot...lgpon bg aku blik tu ok je...tp, after dpt jadual,rasa nk dok dkt ngn cikgu math n sejarah la plak...maklum la aku ni slow skit...skit2 kena tnya org...kalo tidak dok kulup situ la hehehe...(ayat kak W) :D

puas aku susun ayat nk ckp kt kak J...lastly dpt jgk bnde tu keluar dr mulut aku...huhu...tq kak J :)

No comments:

Post a Comment