Thursday, July 22, 2010

homsuwithom=)

arini tepat jam 6 p.m aku blah dr hostel. =)
niat hati satu je. papa tinggal sorang kt rumah, so, weekend je la aku blh teman papa. i luv u papa =)
sbb lain adalah sbbnya aku kena p meeting sbtu ni. so jumaat aku nk rehat puas2. 2 minggu berturut2 beb. apa kejadah bg meeting kt aku cmni. nk g dating pon x sempat. lantak kome la. aku nk rehat.

dgn wifi P1 yang papa pasang kt umh, aku ingat nk try design blog aku ni. kasi kilat sket (org kedah kata meghelit). ;-) jd,utk tidak melengahkan masa, aku nk stop menaip n nk try design. ala design pon ppilih template je.haha!

lupa plak nk mention kt cni. mlm ni dinner berdua ngn papa dgn menu istimewa "char kue teaw" yg di goreng di depan taman pertamaku yg terchenta. blk umh papa topup dgn telur mata.sedap! slmt menjamu selera. ;-)

No comments:

Post a Comment