Thursday, November 25, 2010

Untitled

Dah lama blog ni ditinggalkan…dah nampak usang, bersawang. Bizi mengalahkan ahli korporat…Sehingga tak terupdate blog nie… *sigh*
 [TENSION]
Di mana mau start? Entah. Aku tak pasti. Terlalu banyak perkara berlaku dlm hidup aku. Suka Duka silih berganti. Hati yang telah berjaya dipujuk, ditenteramkan, diisi dengan gelak tawa teman teman tiba-tiba seakan berubah tatkala aku seakan diuji buat kali kedua.
Pintu hatiku kembali diketuk oleh insan yang pernah bertahta di hati ini… [hati seakan gembira]
Namun, aku sangsi…
Adakah seikhlas dahulu??  [Huhuhuhu…]
***juz being cool ***
Hati bertanya, “kenapa dia kembali?” [tiada jawapan]
Hati berbisik “maaf, tiada lagi tempat utkmu disini”
*****
 …aku lebih bahagia dengan teman teman walaupun kadangkala hati seakan terusik tatkala melihat kemesraan mereka bersama pasangan…  aku pasrah, mungkin belum masanya, mungkin ini ketentuanNya, mungkin juga ini TAKDIRNYA…
*****

Blurrrpppp… [KEKENYANGAN]
** Awat aku jiwang kat atas tu?? Huhu, pelik2…haha…**
Story kt atas tu masih menjadi tanda tnya, kenapa aku dicari semula??? SUMPAH  SGT PELIK aku rasa!
And, fyi..lately, RAMAI  jgk yg kembali cari aku…Kenapa? Mengapa? Why? Kiu? pelik...pelik...pelik...
Apa aku merepek ni, rasa mcm BANGANG la…haishhhh!
Tapi citer kt atas mmg betul, mmg aku pelik... Ape pon, AKU SAYANG KAWAN KAWAN AKU... =)

p/s: korang, kata nk p island..bila nih?



No comments:

Post a Comment